Merhaba, 4 aylık maaşı (doğum raporu ücretinizi) şirketiniz değil sgk yatırıyor e devletten rapor parası vs diye aratarak göreceksiniz önceden kullandığınız raporlar varsa aynı yerde olacak bu rapor. Ben önceden ibanımı kaydetmiştim direkt hesabıma yatmıştı mail ve sms gelmişti yatacağına dair. Rapor süreniz bittikten sonra ki hafta içerisinde zaten bilgi geliyor şu kadar tutar yatacak diye hemen yatıyor zaten. Eğer iban girmezseniz pttden alabilirsiniz paranızı son olarak parça parça değil toplu yatıyor 😊