milatlas13 insan utaniyor bi nevi elinde olmadan kontrole gittim çok şükür dikislerim iyu bir durumda arada parca şeklinde kanamam oluyordu onu sordum normal dedi korkulcak birsey degil demi dedim oda hayir dedi daha biraz daha kalmış icerde onlarda düşecek dedi ama ne zaman duser bilmiyorum kesin düşermi kırkim çıkana kadar birdaha ne zaman geliyim dedim 1 sene sonra dedi bana oyuzden endiselendim ya dusmezse diye varmış çünkü içeride biraz daha alttan ultrosonla bakti