Merhaba güzel anne ve anne adayları 🌸bız 16+5 olduk ama ben hala bebegımı hıssetmıyorum ıkıncı hamılelıgım bu plesentam da önde acaba hıssetmek ıcın erken mı yada plesentam hıssetmemı engellıyor ılk hamılelıgım sankı Hıcbırsey hatırlamıyorum ılk çocuğumu ne zaman hıssettıgımı hatırlamıyorum cevap veırrsenız sevinirim🌸🫰🏻