Zelis_ozdrgn eco1727 yok canım bende 24 haftalık hamileyim çok ağrıyo 19 dan beridir ağrıyo normaldir dedi doktorum
Bnenebiy53 eco1727 bende 26 haftalık gebeligim yatamıyorum sırt üstü normal galiba geçmiş olsun hepimize galiba sonuna kadar böyle gidecek gebeliğin 😁
Zelis_ozdrgn eco1727 bana da demediler ama bebiş için çekiyoruz ben gece uyuyamadığımı biliyorum bel ağrısından ama bazen de ağrısız uyuyorum elhamdülillah 🫠