Hayalimibekliyorum Merhaba kislar ben gecelik takimi siparis vermistim ve malının iyi olmadigini ogrenince almadan geri gitmesini istedim ve su anda basimi belaya aldim kadin illa kargo ucreti odememle ilgili tehdit ediyo yasal surec baslatirim diyor byle bi durum olabilir mi ne yapmam gerekiyo
Popmum Hayalimibekliyorum eğer karşı taraf önceden kargo ücreti iadede alıcıya aittir demişse size aittir ama böyle bir uyarıda bulunmadıysa hak talep edemez.
Minnosaile Hayalimibekliyorum merhaba, korkmayın bir kargo parası için dava açmakla uğraşmaz. Dava açmak o kadar kolay değil. Siz para ödediniz mi ? Yoksa kapı da ödeme seçeneği ile mi aldınız ?
Scorpionesi Hayalimibekliyorum internet alışverişlerinde iade gibi durumlarda kargo parasını ilgili satıcı site öder diye biliyorum ben de, internetten bi bak istersen
Yasemincifci Hayalimibekliyorum biley olmaz canım merak etme benimde eşim instagram da bi siteden atakkabı siparişi vermiş istediği ayakkabıyla gelen ayakkabı farklı numralarını aryrm kullanılmıyor tüketici haklarına başvuru yapacağım
Hayalimibekliyorum Popmum boyle birsey soylemedi kargo ucreti oldugunu belirtmisti sadece ama geri iade de odencek gibi bi durumdan bahsetmedi
Hayalimibekliyorum Minnosaile para odemedim zaten kargo kapida odemeydi ve eve gelmiyordu subeden almam gerekiyordu almadan geri gondermek istedim
Minnosaile Hayalimibekliyorum hiç korkmayın o halde , siz önceden haber vermişsiniz. Kaldı ki kargo parası için kimse dava açmaz tamamen sizi korkutmak istemiş 🙂
TugbaDnz Hayalimibekliyorum hic bisey yapamaz bende bi ara kargoda calistim sadece alman odemen icin korkutmaya calisiyo