Myworlddd Hanımlar 12 hafta olduk. Sanki adet olcakmışım gibi ağrılarım oluyor. Lekelenme falan yok çok şükür.Doktorum normal rahim büyüyor dedi ama ben korkuyorum varmı bu şekilde ağrıları olan acaba 🙄
Nazliip Myworlddd ben de bugün tam 12 haftalık oldum bebiş sağ tarafta özellikle oraya ara ara kramplar giriyor
Nibozog Myworlddd kasık ağrıları o dönemlerde sık sık oluyor canım. Özellikle Ay döngünde adet ağrısı yaşarsın tabi herkeste değişkenlik gösterebilir bu. Bende yaşadım hep.
Nazliip Myworlddd evet özellikle geceye doğru daha belirgin oluyor belki gazdır bilemiyorum ama yavaş yavaş çıkıyor
Rumsamut Myworlddd Ben de ara ara şiddetli adet sancıları çekiyorum ama doktor normal dedi ve bi sorun yok çok şükür. Üşütme olabilir gaz sancısı olabilir rahim büyümesi olabilir bilemiyorum aklınıza takılırsa doktora danışmak en doğrusu
Myworlddd Rumsamut ctesine kadar devam ederse tekrar kontrole gidicem bakalım bende sorduğumda bi sorun yok dedi daha yeni çarşamba günü gittim bi sıkıntı yoktu