Ayten01 Arkadaşlar ben Sezeryan doğum yaptım bir ay oldu bir aydır hafif lekelenme ile geçti iki gün yoğun adet kanaması gibi bir kanamam oluyor bu normal mi yarın yoksa doktora gitmelimiyim 40 kontrolüne gideceğim zaten bir hafta sonra