Mor-kelebek Giydirdim ve kesinlikle giydirme taraftarıyım kızım yüzünü çizip saçlarını çekiyordu ve ağlıyordu yüzünü çizeceğine biraz sonra keşfetsin çünkü anlamıyorlar ve canları yanıyor kızım doğduğunda hiç bir eldiven olmuyordu el ve ayakları çok küçük o yüzden mesela çorap takardım ve doktorlar hiç takma demedi iyi yapıyorsun demişlerdi 5,5 aylık kilosu boyu yerinde hala yenidoğan ayakkabısı bile büyük geliyor düşünün 🤣🤣