Bebeğin başı 3 hafta kadar benimde ilerde olduğu için sezeryan olmak zorunda kaldım. Hiç korkmayın rabbim güç kuvvet veriyor annelik iç güdüsüyle bebeğiniz ve kendiniz için bir şekilde toparlıyorsunuz. Yanınızda sizinle ve bebekle ilgilenecek birileri varsa süreci daha çabuk atlatıyorsunuz. Acı eşiği ve toparlama süreci kişiden kişiye değişir ben 5.gunumde falan daha iyi hissetmeye ayaklanmaya başlamıştım. Şimdi ikinci sezeryanımı olacağım 5 yıl sonra. Rabbim hepimizin yardımcısı olsun 🤗