Öncelikle meraba bebeğini, kaybetmiş ve antidepresanı kaç yıl kullanmış biri olarak söylüyorum. Sakın ola ilacı birakmayın ilk 2-3 ay alışma süreciniz oluyo sakin kalın şuan kullanmayan yok zaten. İlaç kullanmassanız kafanızda yaşadıgınız tramvatik durumlar bitmeyecek. İlaç kafanızı rahatlatacak tır. Şu sürecte cocukla ilgili bütün düşüncelerinizi atın sadece kendinize odaklanın unutmayın kendiniz iyi olmazsanız başka birine nasıl, bir faydanız olacak.