Seloloo Esosiko ay bende de öyleydi. Sadece sağ tarafta diye erkek bebek sağa tutunur dediler gerçekten bir oğlum olacak 🤣
Esosiko Gul1402 aniden batıyor ama sağ kısma bıçak saplanır gibi hemen geçiyor uzun süre durmuyor da 🥹🥹 tedirginim
ESLEM16 Esosiko sağı solu pek yok bu işin her anne de farklılık gösterebilir ama normal bir durum korkmayin🌸🌸
winnie_the_pooh Esosiko bi sağ bi sol bi orta değişiyor ki hatta hâlâ devam ediyor. 15+2 deyim. Gün içinde bıçak saplanır gibi batmalar oluyor hep
ESLEM16 Esosiko Evet cok normal kasılmalar kramplar bu haftalarda. Hatta arkadasim ben ilk hamile kaldığımda bak kasık ağrıların vs cok olucak korkma normal diye beni tembihlemisti bile🥰
Admsarzu 11+1 im hala oluyor hamilelikte çok normal aşırı ağrı ve kırmızı kanama sümüksü bir kahverengi uzun akıntı bunlar olmadığı sürece hiç korkmayin