pengumommy ilk haftalarda yerleşme kanaması olabiliyor ama kırmızı renkte ise riskli benim de olmuştu ilk baş kahve daha sonra kırmızılaştı meğerse polip ve enfeksiyon varmış o kanıyormuş doktor fitil verdi geçti çok şükür . İhmal etmeyin derim mümkünse doktora gidin ilk haftalarda alttan muayene ediyorlar bebek için sakıncası yokmuş bilginiz olsun