Arkadaşlar ilk başlarda cybex libelle modelini istiyordum adaptör ve puset alıp o şekilde kullanılıyor fakat yeterli olur mu birde fiyat olarak çok uçuk geldi o nedenle alırsam dolap uygulamasından almayı düşündüm.Ben eski tip puseti ayrı çıkart altını ayrı çıkart ve tekerlekleri büyük bir model istemiyorum oturduğum yerde çok araç oluyor kaldırımlar az ve hep araba olduğu için büyük tekerler çok sıkıntı oluyor.Sizin önerdiğiniz bir bebek arabası var mı ya da aldığınız varsa yazar mısınız