Hmyr_ygt 36+4 olduk bugün kontrolümüz vardı.nst de sancı çıktı ama açıklık yok.bu sancıya karşı açılma olmalıydı dedi doktor açılman olması için günde 2 saat yürü dedi.başka neler yapılabilir fikri olan var mı ?
Ayci42 Hmyr_ygt benimde 36 haftalik cnm bugun benimde sancim cıktı yat kalkma ayaga dediler 37 de gelişirmiş cigerleri yatiyorum o yuzden ama 34 den beri yatiyorum sancim devam ediyo bakalim ne olcak
Hmyr_ygt Ayci42 bana öyle demedi canım ya 🙄 suyun herşeyin çok iyi açılma olmazsa 40 haftayı bile geçer dedi Doğum kanalında çocuk ama sancım oluyor açılma yok dedi
Mervenin Hmyr_ygt bulursan haberdar edermisin burdan ben ğmreden geştirtiyorm varsa aktrlarda bilgimiz olsun 💗🙏🏼