36+2 oldum bu sabah kahvaltı hazırlarken su gibi akıntım oldu aşırı çok değil ama iç çamaşırım ıslandı baya suyum mu değil mi bilmiyorum ne yapmam gerekiyor acile gitsem mi yaşdıysanız su akıntısı nasıl olur bilmek isterim kasılmam oluyor ama sancım yok bide vücudumda aşırı yorgunluk hissediyorum ve soğuk terliyorum