Kızlar size bi sorum var 11+3 üm böyle çok baskı hissediyorum idrar yaparkende baskı var bide uyuyup uyandıktan sonra idrar yapman gerekiyoya o zaman acayip bi ağrı ve sancı var böyle gaz sancısı gibi makatıma vuruyor sanki basur olmusum gibi ama kontrol ettim böyle bişey yok nedir bu sizede oldumu normalmi doktora gidilmesi gerekir mi