Srphll1 Kızlar selam. 11+2yim. Birkaç gündür hiç kasık ağrım yok normarde ara sıra olurdu ama kesildi. Bir sıkıntı yoktur değil mi? ( İlk gebelik, bir şey olunca telaşlanıyorum,olmayınca da telaşlanıyorum😂)
anethole Srphll1 bende 13 haftalığım galiba o haftalarda kesiliyor. Normalde hep kasıklarımda bi ağrı çekilme oluyoru çok şükür şimdilerde kesildi. Bu defa da karnımda şişkinlik oluyor. Bir yediğim mi dokunuyor bilmiyorum bazen 7 aylık gibi diyaframa kadar şişiyorum doktor her şey yolunda sağlıklı dedi.
Srphll1 anethole Rahatlattın beni çok teşekkür ederim.Korktum bir an bir şey mi oldu diye 🙏🏼Benim de öyle şişkinlik arttı eksta bulantılar da devam. Bulantılar kaçıncı haftada bitiyor peki ? ( herkesinki farklıdır tabii ki ama genelleme yaparsak)
anethole Srphll1 Benim zaman zaman devam ediyor. Diş fırçalarken çok fazla öğürüyorum. Yavaş yavaş yemeklerdeki bulantım azaldı eskisi gibi tiksinmiyorum. Bazen bulantı geliyor ama bazen de aşırı açlık hissi geliyor. Hemen yemek istiyorum
Srphll1 Sule1806 O haftalar bir gelseydi vakit geçmiyor gibi 😅 Sağlıklıca kucağınıza alın çok az kalmış kavuşmaya,ne güzel🥳
ylnydgd 12 ye yakın ve sonrasında kasık ağrısı, meme hassasiyeti bir kaybolup bir geliyor ben telaşlanıp doktora koşmuştu :) vücudun duruma alışıyor demişti. 17+4 oldum hala ara ara oluyor geçiyor Sağlıkla gelsin.
Srphll1 ylnydgd Teşekkür ederim sürekli de doktora gitmek istemiyorum ama içim içimi yiyordu. Rahatladım p.tesi kontrolde iyi olduğunu görünce daha da bir rahatlarım artık. Herkesinki sağlıklıca gelsin,amin🙏🏼❤️