Kızlar ilk doğumum sezeryan oldu hiç ağrı sancı çekmedim şimdi 35. Haftadayım doğum sancısı nasıl bişey nasıl bi ağrı tam olarak nereye giriyo😂 Ara ara karnıma bişey saplanıyo gibi oluyo ama bilmediğim için anlamıyorum gerçek ve yalancı sancı arasındaki fark sadece süre diye biliyorum birde. Bu arada doktorumla da görüşüyorum sizlerin de fikrini almak için soruyorum