Kızlar selam 36 haftalık bebeğin akciğer gelişimi tamamlanmış oluyor mu ? Yani doğsa kendi başına desteksiz nefes alabilir mi ? 3. Gebeliğim ilk bebeğimi 36 haftalık kaybettim
İkinci bebeğim 29 haftalık doğdu 58 gün yoğun bakımda kaldı entübe falan oldu uzun zaman o sebepten küvezdem çok korkuyorum.
Şimdi 3. Bebeğim 36 haftalık oldu doktorum 36-37 gibi alırım sen riskli gebesin seni bekletmem risk almaktan başka bir şey değil dedi o sebepten soruyorum.
Preeklampsi geçirdiğim için diğer gebeliklerimde sorun yaşadım bu yüzden erken almak istiyor hem iğne hem hap falan kullanıyorum sürekli tansiyon takibi yapıyoruz vs