kubuduru canım adetinde azalma varsa yapısıklık olabılır, ben de kürtaj oldum sonradan 1 yıl gebe kalamadım adetimde azalma hissettim hep
Ama kaç doktora gittiysem şimdiki kürtajdan vakumlu yapısık lık olmaz bızden iyimi bilcen diyip üstüne azarladılar, bende zeynep kamil devlet hastanesinden direk kendim rahim filmi randevusu aldım cekildim yapısıklık cıktı
Bidahaki adet sonrası hemen ameliyat oldum basit bi işlem şükür acıldı, gebe kalmayı da engelliyor tüp bebek bile yapılmıyor yapısıklık varken bilgin olsun🩷 direk rahim filmi öneririm