Merhaba
Ben kızımı 29 haftada normal doğum la doğurdum 3ay kuvezde kaldı hep muayenelerimi devlet hastanesinde yaptım hiç uyarmadılar bişy demediler bir kere cinsiyet öğrenmek için özele gittim dr bana rahim kısa doğum erken olur dedi ama devlet hiç bir şey söylemediği için bende umursamadım şimdi de tekrar gebelik düşünüyorum ama korkuyorum tekrarlar mı ne gibi önlem alınmalı devlet hastanesi nu konuda önlem alır mı yaşayan varmı