tatsinem Gebelikte şiddetli kaşık ağrısı ama 1saat2saatte 1geliyo 2dk ya geçiyor normalmi sanki regl sancısı gibi
Rumsamut tatsinem Aynısını yaşıyorum bazen çok şiddetli oluyor doktora sordum normal dedi bi sorunum da yok ultrasonda.
asudemevlut Bende öyle oluyorum ara ara vuruyor kontrolümde geçen doktor olur o yerleşiyor dedi korkma canım olurmuş o