Deletedmom667 Arkadaşlar merhaba oğlum olacağını öğrendim isim arayışındayım💙 aklımızda kıvanç ismi var ama net değil sizce nasıl? Yanına bir isim veya önericeğiniz başka isim varsa önerilerinize açığım şimdiden teşekkürler 💙
Fattmasevinc Deletedmom667 kıvanç ismi tek başına çok güzel. Bizde oğlumuza Eren Batu ismini koyacağız nasipse
Gebebebe Benimde erkek. Kayınbabamın adını koyıcam yanınada ALP 💙 eklicem Bekir Alp olcak 🙏. Tek koysam ama bulut koyardım. ☺️
Deletedmom667 Gebebebe alp ismine bayılırım ama yakınımın ismi alp 🙂 bulut ismide cok guzel cok zormus isme karar vermek
Gebebebe Deletedmom667 hayırlı sağlıklı olsunlar inşallah. Ama çok arama kulağına hoş gelene tamam bu de sabitle. Aradıkça sordukça karışan çok olur karar vermesi zorlaşır.
Deletedmom667 Fattmasevinc teşekkürler🙂 yanına isim bulamadım zaten 🙈 eren batu yeğenimin ismi cok güzel 💙