benbana kızlar merhaba sizce reglim gecikti mi daha günü var mı önceki regl zamanlarımı yazıyorum mayıs 22 haziraz 20 temmuz 19 ağustos 16 uygulamaya göre 13 14 diyor ama sanki daha günü gelmedi gibi geliyor bana
Rumsamut benbana Tabiki normal yine de takip edin eğer adet olmazsanız test yapın mutlaka. Çok gecikmesi normal değildir hamilelik ihtimalini de değerlendirmek lazım😌