elzelz Kızlar selam adetim 2 gün gecikti. Dün test yaptım önce iki çizgi çıktı sonra ikinci çizgi +ya döndü. Bu durumu yaşayıp sonucu pozitif olan var mı? Testlerin bozuk olduğu yönünde birçok konu var. Yarın kan vermeye gideceğim.
Nadiyecelik_1 elzelz hayırlı olsun öncelikle yaptığın ilk dakikada ikinci çizgi çıktıysa pozitiftir testin markasına göre bazen rengi kayıyor.
elzelz tahamommy elimde başka test yok maalesef ama dediğim gibi önce iki çizgi belirdi. Tam anlayamadım ben de. Teşekkür ederim🩷
ulku23 elzelz test bozuk değil canım idrar fazla damlatmissin ondan öyle olmuş var çizgi gayet net hemen kan verin