piremses34 Merhaba kızlar kızım 3 yaşında doğum olana kadar 3 buçuk felan olur kızıma daha iyi vakit ayırmak istiyorum o yüzden aklımdan joie nin iki parçaya ayrılan otomatik ana kucağı var acaba şimdi mi alsam yoksa doğumdan sonra mi bu arada yeni almayacağım dolap uygulamasından ikinci el olarak alacağım bana bir fikir verin lütfen
tahamommy piremses34 bence gereksiz çünkü zaten bebekler ilk zamanlar sürekli uyuyor, hareketlenince de o aletin sallanması onu oyalamıyor, tabi yine siz bilirsiniz ama emzirirken yada bebek uyurken kızınıza kitap okuyabilir yada onunla yapboz yapabilirsiniz
basak19 piremses34 ilk 3 ay ona yatırılması önerilmiyor yakın bi arkadaşım kullanıyor bebeği 6 aylık daha yeni yeni oturuyor onda ilk zamanlar sallandigi için bebeğin kusma ihtimali çok oluyor
miniminibiri Benim kızımda 2.5 yaşında bende aynı düşünceyle dolaptan elele ana kucağı aldım kullanmazsa satarım tekrar diye düşündüm. Başta sallamayı düşünmüyorum ama sallanmak isteyen bir bebek olursa o orda sallanırken bende o vakti kızıma ayırmak istiyorum açıkcası
piremses34 miniminibiri kuzu konuyla alakası yok ama bişey sormak istiyorum kızım bu bir iki aydır bana aşşırı derecede düşkün olmuş hatta öyle bir düşkün olmuş ki biraz önce ağlayarak anne gitme diyordu saat 2.37 daha yeni daldı doğumda ne yapmayı düşünüyorsun acaba yani kızını nasıl bırakacaksın ben şu anda bundan çok korkmaya başladım iki gece sonuçta hastane bırakmıyor bensiz nasıl durur yada durur mu kafam allak bullak oldu
miniminibiri piremses34 Önceden hiç bırakmadın mı? Anneme 3 4 saat ara ara bıraktık doğumda da biz bebeği almaya gidince sen anneanneylr kalıcaksın bebek gelince onlar seni getirecek dedim bende gelicem dedi seni hastaneye almıyolarmış dedim çok sorun çıkarmadı ananesine çok düşkün çünkü. Ama garip bir şekilde gebelikte kızım da bana düşmeye başladı hatta bir dönem babası evde olmasına rağmen ben tuvalete giderken ağlıyordu bi geçti bi tekrar bağımlı oldu falan inişli çıkışlı geçti baya
piremses34 miniminibiri annemler antalya’da kaynanam onlar adana’da ben kaynanam da doğum yapıp 10 15 gün sonra Gebze’ye dönmeyi düşünüyorum yani bırakmam imkansız bugün annemle konuşacağım bu konuyu kızım da anneannesini teyzesini çok seviyor bakayım gelme olasılığı yoksa ona göre bir yol izlerim mecburen
miniminibiri Doğuma kadar eğer hiç bırakmadıysanız kimde kalacaksa birkaç kere birkaç saat bırakın bence
Baklavaseverim piremses34 Benim için kurtarıcı oldu elelee marka aldım kızım 5,5 aylık hala koyuyorum seviyor ilk 3 ay binmek istemiyordu şimdi koyunca seviniyor
Elisaayy1- piremses34 bende var ayrılan parçası olan joienin valla iki çocuk büyüttüm 3. Yü de büyütürüm onda çok kolaylık sağladı ikinci kızım ilk kızımdaki gibi 1 yaşına gelene kadar durmadı üzerinde ama yine de bir 7 aylık olana kadar kullandım ilk kızım 1 yaşına kadar bindi gerçekten orda sallanıyor diye de ekstra yatakta sallama ayakta sallama da istemediler desteksiz uyudular. Ev toplamada yemek yapmada vs çok iyi parçası da çıkıp ana kucağı olunca istediğim yere götürdüm birde titreşim özelliği var anakucağında ilk günler 40 çıkana kadar falan çalıştırdım gazını kolay çıkardı ben çok memnun kaldım eminim ki memnun kalırsınız ama bazı bebekler sevmiyor tek o modeli değil her elektrikli olanı arkadaşım bebeğiyle gelince hep koyduk mesela ama onların evde olmadığı için sevmedi ya da başka bir sebep bilmiyorum durmadı üzerinde hep ağladı çocuk zorlu bir bebekti hep sallanarak uyuyordu aslında bebeğe de bağlı geröekten ama hep doğduğu andan beri kullanırsa bence sorun yaşamaz
miniminibiri piremses34 İnşallah bir çözüm bulursun kolaylık diliyorum. Annen de gelebilse çok iyi olur doğum sonuçta önemli bir durum
Elisaayy1- Birde joienin ki güçlü sallamaması gerçekten diğer modellere göre aldığınızda anlarsınız bebek baya kilo alsa da 10 kiloyken bile salladık mesela biz daha yavaş oluyor ama çift taraflı sallanma özelliği var sağa sola öne arkaya uzun ömürlük kullanmak istersen bunu al diğerleri 6 ay anca işini görür arkadaşımda elele var o ilk 3-6 ay bence en fazla joie daha uzun ömürlü kullanılabilir deneyimime göre. Benimki bu model https://mutluresim.com/images/2025/09/15/XRxDd2.png.