baharbahce27 Deniz12345 Günaydın🌸 bende 21. Haftadayım süreç biraz zor ilerliyor evet ama yine de şükür diyelim
Ozgemlym Deniz12345 24+4 den bildiriyorum çok uzun zamandır uyuyamıyorum 😣😣 el ayak yanması yatış pozisyonu bel ağrısı kasık ağrısı hergün birşey sebeb ve uyuyamıyorum
Edum 22+2 huzursuz bacak sendromu yüzünden bir kaç gün zor uyuyamadm allahtan çaresini buldum da derin uykuya geçebiliyorum artık
Edum ifott ayağınızda parmak altı tarak kemiklerinin oldıgu yere sıkı hissedeceğiniz şekilde çorapla bağlayın cok iyi gelecek günlerdir böyle uyuyabiliyorum
ifott Edum ben sorun ne bilmiyorum kalbim çarpıyor sürekli ayağa kalkma ihtiyacım oluyo bu mudr acaba sizce sorun?