Arkadaşlar bugün 5+2 olduk sabah kalktığımda kahverengi lekenenmem oldu bel ve karın ağrımda var rengi olucakmış gibi, tüp bebek benimkisi doktoruma sordum coraspirini kes 10gün kırmızıya dönersede doktora git dedi, bu durumu yaşayan varmı korkuyorum hemen gitmelimiyim doktora ?