Bebivekedi Hanımlar neler yaptırdınız bizimle paylaşır mısınız bende artık yaptırayım diyorum fikir ve öneri olsun bize 🌸🌸
aynrkrbs33 Bebivekedi ben kolonya yaptırdım, bi süre geçsin çikolata da yaptırcam. İlk zamanlar bizde pek gelen giden olmaz rahatsız etmemek için. O yüzden çikolata boşuna beklemesin diye doğumdan 15-20 gün sonra yaptırmayı düşünüyorum