Ozgemlym Öncelikle yorumun için çok teşekkür ederim ağzına sağlık🌸
Özel hiç istemiyorum, güvenmiyorum açıkcası, maddi olarak değil ama güven sorunu yaşıyorum özel hastanelere karşı, Ceren gölbaşını uzun süredir takip ediyorum, görümcemin ilk bebeğini o doğurttu, şuan ikinciye hamile yine aynı doktora devam, çok tatlı, Çok şanslıymışsınız ki urla’da yaşıyorsunuz ama çok uzak ben Bornova’da oturuyorum, gidip gelmem çok sorun olur, şuan 14. Haftadayım, şehir hastanesi ve tepecik eğitim araştırma hastanesi (eski şifanın olduğu yer), iki yere gidiyorum çok ilgililer, ama insan yüz defa düşünüyor, çok zor kararlarmış, Allah’ım bütün hamilelere yardım etsin 🤲🏻