Ah bende aserdim hemde 2 hafta boyunca her gün tabak tabak yemek istedim ama kendimi frenledim çünkü bu mevsimde hepsi hormonlu ve hormon bebeğimiz için cok tehlikeli bide çok yiyince bebeğin ten rengi biraz kırmızı olurmuş internetten oyle okumustum yaz gelsin doyasiya yiyicem inslalah simdi bir iki taneyle geciştiriyorum 🤗