enguzelannexxx20 Merhaba hanımlar happy kids uygulamam olmadıgı için buraya yazıyorum 11 aylık erkek bebegımın özel bölgesinde egzama oldu ve gecmıyor 2 tane doktora gıttı ve fayda etme önerebileceginiz bısey varmı?
Ozgemlym enguzelannexxx20 canım Alerji olabilir. Benim ilk kızımda biz çok çektik. Kanardı okadar acı çektiki çocuğum ve hiç bir dr bilemedi. Sonra kediye tepki verdi gözleri şişince apar topar bir alerji prof bulduk meğer yumurtaya da alerjisi varmış ve o yapıyormuş😔 Ama aklında olsun asla deri pick testi yaptırma yaşı küçük doğru sonuç vermiyor özel bir hastanede direkt deri pick yaptılar hiç bişeyi yok bu cocugun dediler. Meğer 5 yaş öncesi deri testi sonuç vermezmiz. Kan ile bakılması gerekiyor.