Bi tane 5 haftalık düşüğüm bir tane 9 haftalık kalp atışını duyamadığım için kürtajım bi tane canlı doğum 4 yaşında kızım var. Kızımda öğrenir öğrenmez kan sulandırıcı iğne kullandım doğuma kadar aslında genetik test yaptırıp ona göre kullanmak gerekiyormuş ama ben doktora söyleyip önlem olarak kullandım. Şimdi yine 3 haftalık hamileyim planlı gebelik olmadığı için genetik testimi yaptırmamıştım sizce yine kan sulandırı iğne kullanmalı mıyım veya hamileyken de genetik test yapılıyor mu 1 ay da sonuç çıkıyor 1 ay kullansam sonra bişey yoksa bıraksam kafam çok karışık