Bolllca su iç ve kompostoyu iç birde arpa buğday çok süt arttırıyor. En önemlisi emzirdikçe artıyor mutlaka her istediğinde emzir. İlk hafta midesi sanırım kayısı kadar oluyor zaten yani 30 luk yetiyor . Birde stres yapmaman lazım ebebekte promaltlar var kimden duyduysam iyi gelmiş. Yeni doğan olduğu için tam ememeyebilir bu yüzden eğer süt sağma pompan varsa emzirdikten sonra birde sağ arka sütü de boşa gitmesin🥰 bebişlere bol doymalar