Sezeryan oldum 3920 doğduk 40 haftalıkken bugün 5. Günümüz sütüm hemen gelmedi ilk ,mememin ucu büyük olduğu halde kavrayamıyordu uç aldık onu takınca biraz çekiyor ama düzgün şekilde değil hemen ağlamaya başlıyor süt tazyikli gelmediği için,3.günü gelmeye başladı bende sağlamaya başladım bir yandanda sarılık oldu ikinci günü 6 çıktığı için değeri emzir sık sık dediler tabi süt yoktu çok bir iki damlaydı 2. günü mamaya başlamıştım zaten acile götürdüm 14 e yükselmiş değeri, şekeri düşmüş kilosuda 3580 düşmüş ikinci günde bu kadar kilo verdi her 1-2 saatte bir emzirdim 3.Gün 3600 çıktı sarılık 13 e düşmüş bu şekilde devam et dedi 4. Gün tekrar bakıldı 13.8e yükselmiş kilosu 3800 olmuş moralim bozuldu tabi ki sarılık olduğu için manuel sağma yaptırıp biberonls verdim hemde mama verdik ,ilk önce meme vermeye çalışıyorum baya uğraşıyorum ama memeyi kavrayamıyor ne yapacağımı bilmiyorum yardımcı olun lütfen