Mrvmrv78 evet 2 aydır yaşıyorum 17.mm oldu sağ böbreğim büyümeye devam ediyor ama ürolog ayda bir kontrol ediyor sakın ihmal etmeyin doktorum sağ büyüdüğü için kesinlikle yatmayacaksın o tarafa diyor idare ediyorum şükür ağrılarım gitti dediklerini yaptıkça bide bol su