dg48 İlk gebeliğim 15+5 deyiz ama dayanılmaz bir gaz sancım var dün geceden beri aynı zamanda myomum da var doktorlar gebeliğin hep ağrılı geçecek dedi ama en ağrılı akşamımdı ne yapmalıyım