Kızlar selam 1 hafta önce 37+2 de sezaryen ile dünyaya geldi kızçem. 2 günlük sancı (son 5 saati bizzat doğum sancısı olmak üzere) sonrası plesenta previa kaynaklı acil sezaryen olmak durumunda kaldık erkenci kuşum sağolsun. Sezaryen ile ilgili en çok merak edilen sorulara kendi tecrübelerimle yanıt vereyim istedim spinal iğnesi kesinlikle acıtmıyor öncelikle arı sokması gibi bir his ama istemsiz hareket etmeyin diye biri boynunuza çöküyor😆 sonda spinalden sonra takıldığı için hissetmedim çıkarılırken de anestezi tam anlamıyla geçmediği için hissetmiyosunuz karnıma iki defa bastırdılar o da anestezi etkisiyle yapıldığı için hissetmedim yaklaşık 5 saat sonra ilk yürüyüşü yaptım ve evet ciddi anlamda zor bir yürüyüş oldu🫠 ağrı kesiciyi sınırsız alamayacağım için biraz geç istedim hayatımın hatasıydı çünkü inanılmaz bir ağrı çektim normal doğum nasıl bilmiyorum ama doğum sancısı solda sıfır kalır hal böyle olunca narkotik ağrı kesici yapmak zorunda kaldılar o bayağı rahatlattı. Ağrı kesici sonrası neredeyse oturmadım diyebilirim çünkü bağırsak tembelliğim var ve tuvalete çıkamamaktan çok korkuyodum,korktuğum gibi de oldu 5. Gün anca çıktım. Bu yüzden de inanılmaz bir ödem tuttu. Ertesi sabah taburcu olduk çünkü gazımı çıkarmıştım sonra ki 3 gün de ağrı sızım vardı desteksiz kalkamadım.şu an tam 1. Haftamdayım ev işimi de artık kendim yapabiliyorum. Yoğun uykusuz yorgun günlerin ardından ancak bu postu açabildim. Doğum bekleyen tüm analara kolaylıklar bacılar allah kurtarsın🥰💕