12 haftalık gebelik kaybımdan 3 ay sonra hamile olduğumu öğrendik . 4. Haftamda kesenin aşağıda olduğunu ilk muayenede öğrendim proteston başladı doktorum kasık ağrılarınız olacak ama korkmayın bana sabah akşam fitil ( progesteron 200 mg) verdi imkanım vardı ailemde iki ay kaldım yemek temizlik hiç bir şey yapmadım 3 ayı geçince evime geçtim progestonu 16 hafta sonrası günde bir ağızdan kullanmaya başladım , evimde sadece yemeğimi yaptım geri kalan her şeyi ailem yaptı 32. Haftamıza geldik 29 da progestanım kesildi zor bir süreçti ama dikkat edince Rabbimin izni ile bugünlere geldim . Sağlıklı bebekse düşük olmaz demişti doktorum sizin bebeğinizde sağlıklıysa size sımsıkı tutunacak uzanma süpürge vileda bunları sakın yapmayın Ankara’da çok iyi bir doktora gidiyorum özelde onun tavsiyesidir 😇