Gece belli bir saat uyandım lavaboya gittim
Sonra peçete sildim de hafif sümüksü hafif içinden kan vardı ve azdı bu nişan mi ilk oldum için soruyorum pek bilgim yok doğum yakınmı şimdi sancım vs bişeyim yok 38 haftalık veya doktora gitmelimiyim🙏🏻yarın kontrolüm de var
Kusura bakmayın kızlar