Nazz344 Kızlarr bi sorum olucak. 34. Haftadayım bebişim göbek çevremde ve yukarsında toplanıyo böyle semsert oluyo coğunlukla bu hafta asırı canımı acıtmaya basladı. Bu normal mi sizde yasıyo musunuz benim haftamda ve haftama yakın olanlar ?
Nazz344 Ecisbicis anladım bayadır magnezyum hapımı almıyordum 4 gün sonra randevum var doktorumdan istiyim o zaman :)