Simge74758 Merhaba, eğer Urlaya yakınsanız burda Demet Baloğlu ve kadın doğum ekibi ebeler vs çok çok iyi ve başarılı. İlk kızımda özeli bırakıp buraya devam ettim odalar tek kişilik normal doğumu odanızda yapıyorsunuz bebeğiniz sizden hiç ayrılmıyor odalarda da duş plates topu vs hepsi mevcut ve Demet hanım çok tatlı bir doktor. Şimdi 2. Kızımı bekliyoruz Hiç düşünmeden Demet hanıma takipliyim en başından beri.