Merhaba kızlar ilk defa yazıyorum buraya bugün hamilelikte 11. Haftadayım rutin kan ve idrar verdim
İdrar sınıfında keton 1+ çıktı biraz araştırdım ama kafam tamamen karıştı tahlillerinde bunu gören yaşayan var mı nedir ne değildir endişelendirdi biraz beni doktora tekrardan haftaya gideceğim ama o zamana kadar kafamı kurcalayacak