Kızlar aşılamanın 8. Günü testte pozitif gördüm (Gonapeptly vuruldum içinde beta yok pozitif iğne etkisi vermedi hiç) 2 gün takip ettim bugün 10. Gün kan verdim 14.4 çıktı. Forumlarda bakıyorum 10. Gün daha yüksek çıkmış hep ben mi kuruntu yapıyorum. Sağ kasıktan bacağa uzanan ağrım var yumurtlamam soldan olmuştu. Fikri olan var mı stres oldum iyice