Canim ben 18. Haftaya giricem duşün bu zamana kadar tek bir belirtim olmadi, regl gecikmesi yaşamasam hamile olduğumu anlamazdim ,şuan bile o kadar rahat geçiyor ki 😁🧿 ama tabi ki insan bir psikolojik olarak kötü hissediyor arada . Korkma yani böyle rahat geciren çok var ve genellikle erkek bebekte böyle olur derlerdi benimde oğlum olacak sende sağlikla kucağina al 🌸