semavarlik kesinlikle öyle ki dönemimiz bebeklerin isimleri hep farklı olarak ilerliyor lidya bile duydum onunla da parayı buldular diye zorbarlalar herhalde bide o zamana denk gelirsek inşallah bi okulda çok Ayşe Fatma Osman Hasan olacağını sanmıyorum isimler hep jenerik olacak bu şekilde