eslem2121 Kızlar oğlumu emziriyorum on sekiz aylık ama bugün sol göğsüm çok kötü sızlıyor ve sürekli emiyor oğlum acaba nie böyle sızlar mastit olduğunu düşünmüyorum ama
Burnosunn_annesi eslem2121 mastit olmaz diye düşünüyorum aşkım fazla yüklendiği içindir😅 hormonlar orda yoğundur diye
Siyahbeyaz_ eslem2121 mastit olsa ateşin ve çok ağrım olur göğsün yanar birde mastit olan bolgen kıpkırmızı olur. Mastit olduğunu sanmıyorum o göğsünü çok emdiyse ağrıması normal