Merhaba hanımlar 1 haftalık ovülasyon haftam dün bitti ve gebelik içinde değerlendirdik o 1 haftayı fakat bugün önce pembemsi peşine kahverengimsi bir çok az akıntı oldu. Yerleşme kanaması hemen olmaz diye düşünüyorum. Sizce neden olmuştur bilgisi olan var mı acaba? (Adet tarihimede epey var 25 eylül)