Arkadaşlar şeker hastası olduğum için doktor çok ilerlemesi hamileliğin dedi 37. Haftada yatırcam doğumu başlatıcam dedi. Normal mı sezaryen mi istiyorsun dedi normal istiyorum dedim. Salı günü çatı kontrolü yapıcak şeker hastalarında sıkıntı oluyor sezaryene almak zorunda kalabiliriz falan dedi benim gibi olup da normal doğum yapanınız var mı sezaryen beni çok korkutuyor çünkü