ask7_ canım erkek kadın olarak ayırma bence erkek doktor daha fena zorbalıyor detaylı ultrason gittim perintolejiye kilolu gebeyim 114.70 kiloyum şu an usg de iken karnımdan tutu bunlar yüzünden göremiyorum diye beni heyette gönderdi kilolu veya normal kiloda da olsa hamile bir bayana bu şekilde hiç bir doktor yapamaz yapmamalı resmen pskolejik şiddet bizlerde istemezdik kilolu gebe kalmayı ama allah böyle nasip görmüş erkek kadın doktor fark etmiyor devlette eğer iyi bir muamelle görmek istiyorsan özel gitmemiz gerek